Використання композитних матеріалів
Впровадження композитних залізничних шпал дозволить Network Rail досягти своєї мети з нульового викиду вуглецю до 2050 року.
Компанія Network Rail у Британії поклала перші композитні залізничні шпали на своїх основних залізничних коліях через Віадук Шеррінгтон, повідомляє залізничний журнал Railway Supply з посиланням на Network Rail.
З 31 липня 2021 року в країні буде заборонено шпали з м'якої деревини, оброблені креозотом. Раніше на віадуку були встановлені дерев'яні шпали, оскільки бетон був надто важким для конструкції.
Міністр залізної дороги Великобританії Chris Heaton-Harris зазначив: «Ці шпали не тільки виготовлені з пластикових відходів місцевого виробництва, а й вимагають меншого обслуговування та прослужать довше, що підкреслює нашу відданість створенню екологічнішої, чистішої та ефективної залізничної мережі».
Очікується, що ця ініціатива допоможе компанії досягти мети "Нульовий викид вуглецю до 2050 року" за рахунок мінімізації викидів парникових газів приблизно на 40% протягом як мінімум п'яти десятиліть.
- Історія одного з перших виробників бомбосховищ на українському ринкуЯкі варіанти сховищ пропонують українцям, чим вони відрізняються та скільки коштують?Повна версія новини
- Застосування композитів у промисловостіКомпозит (КМ) - це неоднорідний матеріал, до складу якого входять декілька компонентів, які доповнюють властивості одне одного.Повна версія новини